Īstenot lauku tūrisma mārketinga kampaņu, veidojot un popularizējot lauku tūrisma produktus, kas balstīti uz lauku resursiem un tradicionālajām vērtībām: vietējo un reģionālo ēdienu, kultūru un lauku amatniecību, lauku produkcijas ražotājiem.
Projekta saturs galvenokārt veidojās, runājot un sadarbojoties ar saimniekiem, lauksaimniecības organizācijām un vietējiem tūrisma informācijas centriem. Personīgais kontakts, diskusijas, semināri, aptaujas atspoguļoja reālo situāciju laukos, saimnieku un lauku tūrisma vajadzības. Esam tikušies ar uzņēmējiem, apsekojot gan apmeklētājiem atvērtās „Lauku labumu” saimniecības, gan ēdināšanas vietas, kuras piedāvā latviešu virtuvi. Projektā izveidotie lauku tūrisma produkti balstīti uz esošā piedāvājuma iespējām, ņemot vērā tūristu atsauksmes un tirgus tendences.
Pateicoties saimnieku iesaistei, atsaucībai un ieinteresētībai, esam varējuši veiksmīgi ieviest praksē “Baudi laukus” koncepciju, izveidot lauku tūrisma produktus, noorganizēt “Atvērtās dienas laukos”, izstrādāt “Latviešu virtuves” kritērijus un kulināro produktu „Latviešu virtuve”.